گوگل قصد دارد وبسایتهایی را که بیش از اندازه به انتشار آگهیهای تبلیغاتی میپردازند، تنبیه کند.
این شرکت تصمیم گرفته است در موتور جستوجوگر خود کمتر به چنین وب سایتهایی ارجاع بدهد.
به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم به گفته وبسایت nbcbayarea، موتور جستوجوگر گوگل تلاش میکند با اصلاح الگوریتم جستوجوی خود از نمایش آدرس وبسایتهایی که آگهیهای تبلیغاتی آنها بیشتر از محتواهای آنها است، در نتایج جستوجوهای خود جلوگیری کند.
در این طرح، گوگل بیشتر به وبسایتهایی نظر دارد که در بالای صفحات و قبل از محتواها و مطالب اصلی خود به انتشار آگهی تبلیغاتی میپردارند.
البته گوگل اعلام کرده است انتشار آگهیهای تبلیغاتی در بالای صفحه شگرد رایج و گاه سودمندی است و تغییر الگوریتم جستوجو به همه این وب سایتها آسیبی وارد نمیکند. بلکه وب سایتهایی که در بالای صفحات اینترنتی خود بیش از حد آگهی تبلیغاتی منتشر کرده باشند از نتایج جستوجوها حذف خواهند شد.
بنا بر اعلام مک کاتز، یکی از مهندسان گوگل، تغییر الگوریتم جستوجو فقط یک درصد از نتایج جستوجو را تحت تاثیر قرار خواهد داد و کاری به صفحات صرفاً تبلیغاتی که از آنها با عنوان pop-upها یاد میشود، نخواهد داشت.
جهت مشاهده ریزمصرف روی کلید نمایش کلیک کنید |
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه،حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
قابل توجه کاربران کاوش :
دریافت گیگ هدیه
کلیه مشترکین در صورت خرید هر سرویس قبل اتمام شارژ ، یک گیگ هدیه
( اضافه بر طرح جشنواره پائیزی )
. به عنوان خوش حسابی دریافت مینمایند